‪...‬טוען
 

מדיניות ותנאי שימוש

אנא קרא בעיון את תנאי השימוש השונים באתר זה לפני שאתה גולש בדפיו. על ידי התחברות לאתר זה, אתה מקבל את התנאים וההגבלות האלה באופן מלא.
דף זה מודיע לך על המדיניות שלנו לגבי גלישה באתר שלנו, הצעות מחיר, תשלומים, סודיות, אחריות, איסוף, שימוש וגילוי נתונים בעת השימוש בשירותים שלנו.

הגדרות

בתנאים הכלליים הללו, לתנאים הבאים תהיה המשמעות הבאה:

  • קבלן או יזם או ברנרד ספז או אתר שוקס: ברנרד ספז, הוקם בישראל ורשום כעסק עצמאי ברשות המסים בישראל מספר רישום 015474364.
  • לקוח או לקוח: האדם הטבעי או החוקי איתו ברנרד ספז כרת הסכם. הכוונה היא גם לאדם שנכנס או נמצא במשא ומתן עם ברנרד ספז בעניין זה, כמו גם נציגיו, נציגו המוסמך, יורשו בתואר ויורשים.
  • חוזה או הסכם: ההסכם שנכרת בין הקבלן ללקוח לגבי מתן שירותים ו / או אספקת מוצרים. זה עשוי להיות מבוסס על הצעה או כל מסמך אחר שהוחלף ואושר באמצעות דוא"ל או הודעה דיגיטלית. (ראה להלן; בכתב)
  • בכתב: בתנאים כללים אלה, "בכתב" כולל דואר אלקטרוני ואישור מקוון, ובלבד שזהות השולח ושלמות ההודעה נקבעים מספיק.
  • האתר: bsfez.com, www.bsfez.com, bernardsfez.com, www.bernardsfez.com

אמון וביטחון בכלכלה הדיגיטלית

מפתח אתרים, עורך ומפרסם:
ברנרד ספז
עסק מורשה: 015474364
דוא"ל: me ב bsfez.com
אתר אינטרנט: www.bsfez.com, www.bernardsfez.com

ברנרד ספז משתמש בכל האמצעים העומדים לרשותו כדי להבטיח מידע מהימן ועדכון אמין של אתרי האינטרנט שלו. עם זאת, עלולות להתרחש שגיאות או מחדלים. לכן על המשתמש לוודא את דיוק המידע, ולדווח על כל שינוי באתר שנראה לו שימושי. אינה אחראית בשום צורה לשימוש שנעשה במידע זה, ולנזק ישיר או עקיף העלול להיגרם.

גלישה באתר

קוקיז :
האתר עשוי לבקש ממך לקבל עוגיות למטרות סטטיסטיות ותצוגה. קובץ cookie הוא מידע המונח בכונן הקשיח על ידי השרת של האתר בו אתה מבקר. הוא מכיל כמה פיסות נתונים המאוחסנות במחשב שלך בקובץ טקסט פשוט אליו מגיע השרת כדי לקרוא ולשמור מידע. חלקים מסוימים באתר זה עשויים שלא להיות פונקציונליים ללא קבלת קובצי cookie.

קישורים :
האתר עשוי לספק קישורים לאתרים אחרים או למשאבים אחרים הזמינים באינטרנט. אין לקבלן דרך לשלוט באתרים בקשר לאתרי האינטרנט שלו. אינו עונה על זמינותם של אתרים כאלה ומקורות חיצוניים, ואינו מבטיח זאת. אין באחריותה לנזק, מכל סוג שהוא שהוא, הנובע מתוכן אתרים אלה או מקורות חיצוניים, ובמיוחד מהמידע, המוצרים והשירותים שהם מציעים, או מכל שימוש שייעשה באלמנטים אלה. הסיכונים הכרוכים בשימוש זה מוטלים על המשתמש באינטרנט באופן מלא, שעליו לעמוד בתנאי השימוש שלהם.

שירותים הניתנים:
כל פעילויות החברה וכן המידע שלה מוצגות באתרנו.
ברנרד ספז שואף לספק לאתר מידע מדויק ככל האפשר. המידע באתר אינו ממצה והתמונות אינן חוזיות. הם ניתנים בכפוף לשינויים שנעשו מאז שהועלו לרשת. בנוסף, כל המידע המצוין באתר ניתן לצורך מידע בלבד, ועשוי להשתנות או להתפתח ללא הודעה מוקדמת.

קניין רוחני :
כל תוכן זה באתר, כולל, ללא הגבלה, גרפיקה, תמונות, טקסטים, קטעי וידאו, אנימציות, צלילים, לוגו, קבצי GIF ואייקונים וכן עיצובם הם בבעלותה של החברה למעט סימני מסחר, לוגו. או תוכן השייך לחברות שותפות אחרות או מחברים.
כל שכפול, הפצה, שינוי, עיבוד, העברה או פרסום, ולו חלקי, של אלמנטים שונים אלה אסורים בהחלט ללא הסכמתו המפורשת בכתב של ברנרד ספז. ייצוג או שכפול זה, בכל דרך שהיא, מהווים הפרה שעונשה על פי החוק ובעקבות קוד הקניין הרוחני. אי עמידה באיסור זה מהווה הפרה העלולה להיות מעורבת באחריותו האזרחית והפלילית של המפר. בנוסף, בעלי התוכן המועתק יכולים לנקוט בצעדים משפטיים נגדך.

הסכמים והצעות מחיר

הצעות וחשבוניות פרופורמה שמבצעות הקבלן מבוססות על המידע שמסר הלקוח. הלקוח מבטיח שהוא סיפק את כל המידע החיוני לתכנון, ביצוע והשלמת ההזמנה במועד ובאמת.
כל הצעות המחיר וההצעות של הקבלן אינן מחויבות, אלא אם כן נקבע תנאי לקבלה בהצעת המחיר. אם לא נקבע מועד אחרון לקבלה, לא ניתן לגזור זכויות כלשהן מההצעה או מהצעת המחיר.
ההסכם ייחשב כמי שנחתם מיום החתימה על ידי הקבלן או מהמועד בו נשלח אישור ההזמנה בכתב על ידי הקבלן ללקוח.
ההסכם נכרת לתקופה בלתי מוגבלת, אלא אם כן נובע מתוכן, מהותה או היקף המטלה כי היא התקשרה לפרק זמן מוגדר.

ביצוע צדדים שלישיים

במידה הדרושה לביצוע תקין של ההסכם, הקבלן רשאי לבצע חלק מהמשימה על ידי צדדים שלישיים.
הגורמים העוסקים בקשר לביצוע משימות הלקוח ומבקשים להגביל את אחריותם בקשר לכך, יהיו מוסמכים לקבל מגבלות אחריות כאמור, גם בשם הלקוח, בגין כל המטלות שניתנו לקבלן. כל אחריות מצד הקבלן בגין ליקויים מצד עזר זה העוסק אינה נכללת.

ביצועים וציפיות

בביצוע המטלה, הקבלן יעמוד בטיפול קבלן טוב.
עם ההסכם, מקבל הקבלן חובה לבצע כמיטב יכולתו ולכן אינו נותן כל ערובה ביחס לתוצאות המטלה, אלא אם כן נקבע אחרת במפורש.
היזם יבצע בדיקות יחידות ואינטגרציה, כמו גם בדיקות חזית עבור הגרסאות האחרונות של דפדפני שולחן העבודה Safari, Chrome ו- Firefox. המערכת תיכתב לדפדפנים ניידים, והיא כוללת בדיקות סלולריות. היזם מספק קודים, תבניות ומערכת ניהול (לוגיקה עורפית וממשק משתמש חזיתי) או פתרון אינטרנטי ואינו אחראי על התוכן (תמונות, שמע, וידאו או טקסט) שהוסיף הלקוח, כל משתמש שהוסמך על ידי הלקוח. או מבקר.

שינויים במשימה

שינויים במשימה שביצע או ביקש הלקוח שלא ניתן היה לצפות מראש על ידי הקבלן ולגרום לעבודות נוספות ישולמו על ידי הלקוח לקבלן בהתאם לשיעור המוסכם בהסכם. עבודות נוספות ייחשבו כי הן התרחשו אם כתוצאה ממסירת מידע שגוי או שלם על ידי הלקוח, הקבלן נדרש לארגן מחדש את עבודתו המתוכננת. הקבלן יחייב את הלקוח בעלויות עבודות נוספות על בסיס חישוב עוקב.
כל שינוי בביצוע המטלה אותו מבקש הלקוח לאחר מתן ההזמנה, חייב להיות נמסר על ידי הלקוח לקבלן במועד ובכתב. אם הם ניתנים בעל פה, הסיכון ליישום השינויים יישא על ידי הלקוח.
שינויים שבוצעו בהקצאה שכבר התחילה עשויים לגרום לכך שהקבלן יעלה על זמן האספקה שסוכם במקור.

שיתוף פעולה עם הלקוח

הלקוח תמיד ימסור, לפי בקשה או אחרת, את כל המידע הרלוונטי לקבלן שהוא זקוק לו לצורך ביצוע נכון של ההזמנה שניתנה לו.
אם הנתונים הנחוצים לביצוע המטלה המוסכמת לא הועמדו לרשות הלקוח, או שלא הועמדו לרשותם במועד או בהתאם להסכמים שנערכו, או אם הלקוח לא מילא את חובותיו (המידע) באף אחר בדרך, הקבלן רשאי להשעות את ביצוע ההסכם.
על מנת להבטיח כי המטלה מתבצעת כראוי וככל הניתן בהתאם ללוח הזמנים, הלקוח יהפוך את עובדי הארגון שלו לזמינים בזמן, אלא אם כן אופי המטלה מורה אחרת. על הלקוח לוודא כי אנשי הצוות שלו הם בעלי הכישורים והניסיון המתאימים בכדי שיוכלו לבצע את העבודה.
אם כתוצאה מכישלונו של הלקוח למסור כוח אדם, מידע מבוקש, מסמכים ומתקנים, או לעשות זאת במועד או נכון, ייווצרו עלויות נוספות על ידי הקבלן, עלויות אלה יישאו על ידי הלקוח.

סודיות

הלקוח והקבלן מתחייבים לשמור על סודיות את כל המידע שנחשב סודי שקיבלו זה מזה או ממקור אחר במסגרת ההסכם. מידע נחשב סודי אם הצד השני דיווח על כך או אם הדבר נובע מאופי המידע.
אם הקבלן מחויב למסור מידע חסוי מכוח הוראה סטטוטורית או החלטה שיפוטית לצדדים שלישיים המיועדים על פי החוק או על ידי בית המשפט המוסמך, והקבלן אינו יכול לבטל זכות לסרב למסור ראיות בעניין זה, הקבלן אינו מחויב בתשלום פיצויים או פיצויים והלקוח אינו רשאי לפרק את ההסכם בטענה לכל נזק שעלול להיווצר כתוצאה מכך.
הלקוח והקבלן יטילו את התחייבויותיהם על פי מאמר זה על כל צד ג 'שייקשרו אליו.
מידע סודי עשוי שלא לכלול ידע ציבורי, ידע קודם, ידע שפותח באופן עצמאי או ידע של צד שלישי.

תמחור ותשלום

תמחור

המחירים אינם כוללים מיסים החלים, הנקבעים על פי כתובת החיוב של החשבונית מס.
מחירי החבילות מוצגים עם עלותם החודשית וכל החבילות מגיעות עם מנויים שנתיים (12 חודשים), המשולמים במלואם בעת הרכישה.
בהתאם לאפשרות הלקוח יבחר לשלם את החשבוניות של הקבלן עשויים להיות עמלות נוספות. עמלות אלה עשויות להיות מחולקות או לא ותלויים בחברת המבצעת את התשלום/העברה ושיעורי ההמרה שלהן ועמלות בגין השימוש בהן.
המחיר מחושב על בסיס השקלהאישראלי ושערי יציג חודשיים המסופקים על ידי בנק ישראל עם מינימום של ₪3.3 עבור דולר אמריקאי אחד ו-₪3.5 עבור אירו אחד.

אם לאחר כריתת ההסכם, אך בטרם ביצוע המשימה במלואם, עוברים שינוי בגורמים הקובעים את התעריף (למשל שכר או מחירים), הקבלן יהיה רשאי להתאים את התעריף המוסכם קודם לכן. הלקוח רשאי לפרק את ההזמנה אם העלייה השנתית היא יותר מ -20%. אם הכוח להעלות את התעריף נובע מכוח על פי החוק, אז הלקוח אינו רשאי לפרק את החוזה. שכר טרחת הקבלן אינו כולל: הוצאות שהקבלן הוציא, חשבוניות של צדדים שלישיים שעסקו, מע"מ והיטלים אחרים אשר מוטלים או עשויים להיות מוטלים על ידי הממשלה.

תנאי תשלום

התשלום חייב להתבצע תוך 30 יום מיום החשבונית באופן שיצוין על ידי הקבלן בדולרים אמריקאים, אירו או שקל ישראלי חדש. התנגדויות לסכום החשבוניות אינן משעות את חובת התשלום. אם הלקוח לא שילם חשבונית במועד, הלקוח יהיה ברירת מחדל ועל פי החוק חייב בריבית סטטוטורית. לאחר מכן הלקוח חייב בריבית בגין כל חודש, או חלק מחודש, לפיו חלק מחודש ייחשב לחודש כולו. הריבית על הסכום המגיע לתשלום תחושב מרגע הלקוח ברירת המחדל ועד לרגע תשלום הסכום המלא.
במקרה של פירוק, (בקשה) לפשיטת רגל או השעיית תשלומים (זמנית) של הלקוח, תביעות הקבלן כלפי הלקוח תהיינה בתשלום מיידי.
התשלומים משמשים תחילה להפחתת העלויות, אחר כך להפחתת הריבית שנצברה ולבסוף להפחתת סכום הקרן והריבית שנצברה.
הקבלן רשאי, מבלי להיות ברירת מחדל כתוצאה מכך, לסרב לבקשת תשלום אם הלקוח ייעד הזמנה אחרת להקצאת התשלום. הקבלן רשאי לסרב לתשלום מלא של סכום הקרן אם גם הריבית שנצברה ועלויות הגבייה אינם כלולים בתשלום.
הלקוח אינו רשאי לקזז את הסכום שחייב אותו לקבלן.
אם הלקוח נמצא ברירת מחדל או ברירת המחדל במילוי התחייבויותיו (בזמן), כל העלויות הסבירות שנגרמו להשגת הסדר חוץ משפטי יישאו על ידי הלקוח.
הקבלן רשאי בכל עת לדרוש הבטחה נוספת, כאשר הקבלן רשאי להשעות את ביצוע ההסכם. אם דרישה זו לא מתקיימת לשביעות רצונו של הקבלן, זוכה הקבלן להשהות או לסרב לביצוע כל ההסכמים עם הלקוח, מבלי שהוא מחויב בתשלום פיצוי כלשהו ואף מבלי לוותר על זכויותיו האחרות מכוח הסכם זה או החוק.

תלונות וחקירות

תלונות בגין העבודות שבוצעו או בגין סכום החשבונית יש לדווח על ידי הלקוח לקבלן בכתב לא יאוחר מ- 30 יום לאחר סיום העבודות, בהיעדרן כל התביעות כנגד הקבלן יבוטלו. תלונות כאמור בפסקה הראשונה לא יעכבו את חובות התשלום של הלקוח.
אם וככל שתמלא תלונה, הלקוח יוכל לבחור בין התאמת העמלה שנגבה, או תיקון או ביצוע מחדש של העבודה שנדחתה ללא עלות. אם ביצוע העבודה הפך חסר טעם להפגין, הלקוח יהיה זכאי להחזר כספי ביחס לשכר הטרחה ששילם הלקוח.

סיום עסקי

כל אחד מהצדדים רשאי לסיים את ההסכם בכל עת בינתיים, בכתב, תוך הקפדה על פרק זמן סביר.
אם הלקוח סיים את החוזה בטרם עת, הקבלן יהיה זכאי לפיצוי בגין אובדן ניצול הקיבולת שנוצר ועתיד להוכיח, בהתבסס על סכום החשבונית החודשי הממוצע עד לאותה נקודה, אלא אם כן ההתבססות מבוססת. על עובדות ונסיבות שניתן לייחס לקבלן. התוצאות הזמניות של העבודות שבוצעו עד לאותה נקודה יועמדו לרשות הלקוח, בתנאים מסוימים.
במקרה שאחד הצדדים פושט את הרגל, מבקש השעיית תשלומים או מפסיק את הפעילות העסקית, לצד השני הזכות לסיים את ההסכם בטרם עת מבלי לקיים תקופת הודעה מוקדמת.
במקרה של סיום בטרם עת על ידי הקבלן, הלקוח זכאי לשיתוף פעולה מצד הקבלן בכל הנוגע להעברת העבודות שטרם בוצעה לצדדים שלישיים. אם העברת העבודה כרוכה בעלויות נוספות עבור הקבלן, אלה יחויבו בקבלן.

אחריות

הקבלן אינו אחראי לנזק מכל סוג שהוא אשר נגרם מכך שהקבלן הסתמך על מידע שגוי ו / או שלם שנמסר על ידי הלקוח או מטעמו.
היה הקבלן אחראי לנזק כלשהו, ​​אחריותו של הקבלן תוגבל למקסימום סכום החשבונית, או לפחות לאותו חלק מהסכום שאחריותו נוגעת לו.
אחריות הקבלן תהיה בכל מקרה מוגבלת תמיד לסכום החשבוני החודשי.
למעט במקרה של כוונה או רשלנות חמורה, הקבלן אחראי רק לנזק ישיר.
הכוונה בנזק ישיר היא רק העלויות הסבירות שנגרמו לקביעת סיבת הנזק והיקףן, ככל שהקביעה מתייחסת לנזק כמשמעותן בתנאים אלה, כל עלות סבירה שנגרמה בכדי להתאים את ביצועיו הלקויים של הקבלן ההסכם, ככל שניתן לייחס את אלה לקבלן, ועלויות סבירות שנגרמו למניעת או הגבלת נזק, ככל שהלקוח יכול להוכיח כי עלויות אלה הובילו להגבלת הנזק הישיר במובן של תנאים וכללים אלה.
הקבלן לא יהיה אחראי לעולם לנזק עקיף, לרבות נזק תוצאתי, אובדן רווח, חסכון אבוד ונזק עקב הפרעה לעסקים.
הלקוח מבטיח כי כל רכיבי הטקסט, הגרפיקה, התמונות, העיצובים, הסימנים המסחריים, הקוד או יצירות אמנות אחרות הניתנים, הם בבעלות הלקוח או שהלקוח רשאי להשתמש בהם.

שיפוי ספקים וצדדים שלישיים

הלקוח משפה את הקבלן כנגד תביעות אפשריות של צדדים שלישיים הסובלים מנזק בקשר לביצוע ההסכם וניתן לייחס את הגורם לצדדים שאינם הקבלן.
הלקוח מחויב לסייע לקבלן גם מחוץ לבית המשפט אם הקבלן נתבע על בסיס הפסקה הראשונה של מאמר זה ולעשות באופן מיידי את כל מה שניתן לצפות ממנו במקרה זה. אם הלקוח לא נוקט באמצעים נאותים, הקבלן רשאי לעשות זאת בעצמו, מבלי שנדרשת כל הודעה על מחדל. כל העלויות והנזקים שנגרמו לקבלן ולצדדים שלישיים כתוצאה מכך, יהיו לגמרי על חשבון הלקוח ובסיכון.

תאריך תפוגה

בניגוד לתקופות ההתיישנות הקבועות, תקופת ההתיישנות לכל התביעות וההגנות של הלקוח כנגד הקבלן תהיה של 30 לפרסום אתרים ו- 90 יום לאפליקציה מוכנה לשימוש.

העברת חוזה

הלקוח אינו רשאי להעביר כל התחייבות לפי ההסכם לצדדים שלישיים ללא אישור בכתב של הקבלן. ככל שהקבלן כבר נתן אישור בכתב להשתלטות על חוזה, הלקוח נותר אחראי בכל עת, בנוסף לצד שלישי זה, בגין ההתחייבויות הנובעות מההסכם שתנאים וכללים אלה מהווים חלק ממנו.
יתרה מכך, ככל שהקבלן כבר נתן אישור בכתב להשתלטות על חוזה, על הלקוח ליידע את הקבלן על כך מראש ולקבלן הזכות לסיים את ההסכם עד למועד בו תתבצע ההעברה. . הקבלן אינו מחויב לשלם פיצוי כלשהו בהקשר זה.

החוק החל

הסכם זה כפוף לחוק ישראל.
כל המחלוקות המתעוררות בין הצדדים בקשר להסכם זה ויישומו יוגשו אך ורק לבית המשפט המוסמך במקום מגוריו של הקבלן.

"אם נמצא כי סעיף כלשהו בחוזה אינו חוקי, בלתי ניתן לאכיפה או פסול, שאר החוזה יישאר תקף"